Olet ainoa mies

minä ainoa nainen

viimeinen sanasi on ainoa

jonka olet sanonut

eivätkä minun muut sanani

ole enempää kuin viimeiseni

 

jokainen hetki on liikaa

minä haluan pääsi sisälle

tämä on kaunista

mutta jatkuvasti voin pahoin

enkä voi luottaa mihinkään

 

miksei hän vastaa?

 

On kulunut jo kolme varttia

siitä kun viestini lähti

Hän lienee unohtanut minut

tai ainakin hän on kiusaantunut

tiedän hyvin, että voin olla liikaa

hillitty minä on parempi kuin hillitön

 

mutta minä olen hillitön

sinun ei tarvitse kuin kestää

olen aika mukava

kilttikin, ja huomaavainen

toisinaan juon liikaa olutta

sitten saatan lässyttää tai riehua

en minä pahalla

 

mutta kun näin silmiesi välähtävän

ja hymysi (kun katsoit minuun)

heräsin henkiin

sydämeni läpätti

läpi kevätillan huumaavan humalan

melko raadollisen kapakan

minuun osui!

 

en voi sanoa, ettei niin olisi käynyt ennen

mutta siitä on jo aikaa

eikä se tuntunut samalta

kuinka voisikaan?

Et se ollut sinä, tai

kukaan kaltaisesikaan.